Gülay 2008 Sevilen Şarkıları albümünü online dinle

Gülay 2008 Sevilen Şarkıları albümünü online dinle

Gülay 2008 Sevilen Şarkıları albümünü online dinle

gülayın bu albümü piyasada yoktur sadece sizin için en sevilen şarkı ve türkülerinden derleme yaptık “istanbul ağlıyor”, “sen gelmez oldun”, “cesaretin varmı aşka” parçaları gülayın unutulmaz ve en sevilen parçalarıdır.

Albümdeki Parçalar

Daha Senden Gayrı
Cesaretin Varmı aşka
Ellerini cekip benden
Karayazi
Beyaz Giyme
Istanbul ağlıyor
Çalın davullari
Beyaz Giyme
Aşkın Kederi
Romen Kızı
Sen Gelmez Oldun
Su Yuce Daglarin
Yaralandım
Yersiz yurtsuz
Ahirim sensin

Albümü dinlemek için

Gülay 2008 Sevilen Şarkıları albümünü online dinle için 1 cevap

  1. dilek diyor ki:

    tek kelimeyle süpersin ya bi insanda bu kadarmı güzel ses olabilir şarkılarında çok güzel hele daha senden gayrı parçası beni ağlatıyo hep dinliyorum hiç bıkmıyorum başarılarının devamını diliyorum seni seviyorum gülayım

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

