Hülya Polat Pusula 2008 albümünü online dinle

Hülya Polat Pusula 2008 albümünü online dinle

Hülya Polat Pusula 2008 albümünü online dinle



albümdeki parçalar

1. Vur Davula
Söz: Ahmet Yıldırım Müzik: Sinan Sami
2. Sen Ayrıda Ben Ayrı
Söz & Müzik: Anonim
3. Ay Vuruyor
Söz & Müzik: Mehmet Tak
4. Çıkaramadım Sığırları
Söz & Müzik: Zinnet Sönmez
5. Yar Uyanık
Söz & Müzik: Ahmet Yıldırım
6. Sakın Gelme
Söz: Hülya Polat Müzik: Anonim
7. Yaylanın Kukuvağı
Söz & Müzik: Anonim
8. Kızların Kralı
Söz: Ahmet Yıldırım Müzik: Hülya Polat
9. İkbalım
Söz & Müzik: Hülya Polat
10. Elif Dedum
Söz & Müzik: Anonim (Çaykara)
11. Yüreğim Pazarda Kaldı
Söz & Müzik: Hülya Polat
12. Destan (Asker Türküsü)
Söz: Hülya Polat Müzik: Anonim
13. Benmi Dedim
Söz & Müzik: Hülya Polat
14. Nerden Gördüm
Söz & Müzik: Ahmet Yıldırım
15. Vur Davula (2. Versiyon)
Söz: Ahmet Yıldırım Müzik: Sinan Sami

albümü dinlemek için

Bir Cevap Yazın

