Kutsi Aynadaki Yüzün Benim Sevgilim 2008 albümünü dinle

Kutsi Aynadaki Yüzün Benim Sevgilim 2008 albümünü dinle

Kutsi Aynadaki Yüzün Benim Sevgilim 2008 albümünü dinle


albüm parçaları

Aynadaki Yüzünün Karşılığı Benim
Söz – Müzik: Kutsi
Aşık Olmaya Yemin Ediyorum
Söz – Müzik: Rıfat Güneş
B Planı
Söz – Müzik: Rıfat Güneş
Konuşmayacağım
Söz – Müzik: Rıfat Güneş
Ağlama Kalbim
Söz – Müzik. Kutsi, Ceyhun Çelikten
Mutlumusun Güzelim
Söz – Müzik: Kutsi
Aşk Celladı
Söz: Annan Fırat Müzik. Erman Tazegül
Helal Etmiyorum
Söz – Müzik: Rıfat Güneş
Veda Filmi
Söz – Müzik: Adnan Fırat
Aynadaki Yüzünün Karşılığı Benim Karaoke
Söz – Müzik: Kutsi

Albümü dinlemek için

Kutsi Aynadaki Yüzün Benim Sevgilim 2008 albümünü dinle için 1 cevap

  1. merve nur diyor ki:

    harika bi site ama şarkı az sanırım yeni oluşturulmaya başlamış yapanı tebrik ederim:)

Bir Cevap Yazın

