Ebru Yaşar Seviyorum Seni 2008 albümünü online dinle

Ebru Yaşar Seviyorum Seni 2008 albümünü online dinle

Ebru Yaşar Seviyorum Seni 2008 albümünü online dinle


Ebru yaşarın merakla beklenen albümü seni seviyorum müzik piyasasına hızlı bir giriş yapmayı bekliyor şu anda ön siparişte olan albümün demo parçaları yayınlandı ismail yk ile düet yapan ebru yaşar albümünden çok şey bekliyor

Albüm İçeriği

1. Seni Seviyorum – 04:32
2. Eğer – 03:33
3. Yalan – 04:04
4. Alkışlıyorum – 03:59
5. Çok İyi Gördüm – 03:42
6. Ateşim Var Külüm Yok – 03:42
7. Kararsızım – 04:12
8. İçime Çeke Çeke – 04:16
9. Ölesim Geldi – Evlendi – 04:58
10. Seni Seviyorum – Karaoke – 04:30

Albümü dinlemek için

Ebru Yaşar Seviyorum Seni 2008 albümünü online dinle için 17 cevap

  1. seyit aydoğan diyor ki:

    ebru yaşadan bomba bir albüm gelmişti..16 tane ayrı renklerde şarkılar dopdolu bi albüm..aradan 2.5 yıl geçiyor ve yine bomba bir albüm bekliyoruz ebru hanımdan..ama o ismail yk hayranlarının desteğine ihtiyacı olmadığı halden çok tadsız bi şarkıyla bizim karşımıza çıkıyor..izelden sonra sinan akçil desteği bu albümde de var ama şarkılar biraz garip..albümü ilk alıp dinleyen biri olarak fecii hayal kırıklığına uğradım..akşama kadar özellikle dinlenip emin olmak istedim ve ne yazıkki çok vasat bi albüm olmuş..ebru yaşarın kalitesine o rengarenk kişiliğine yakışmayan bi albüm olmuş..yinede allah emeğini boşa çıkarmasın ama bu şarkılar bu aranjeler çok basitleştirmiş albümü..yinede tekrarlıyorum emeğini allah boşa çıkarmasın..bir dahaki albümünü bekliycem ben🙂

  2. semra diyor ki:

    ebru yaşarı çok seviyorum ismail yk ile düeti çok güzel

  3. selin diyor ki:

    albüm süper olmuş tebrik ederim ebru yaşarı

  4. gerçekten süper bir albüm çok sevdim ismail yk senide seviyoruuum

  5. ebru yaşar diyor ki:

    süper bi albüm olmuş.. zaten en çok sevdiğim iki kişi düet yapmış.bundan iyisi mi olur?yani ismail yk ile ebru yaşar süper ikili..

  6. merve nur diyor ki:

    güzel bi albüm olmuş şahsen ebru yaşarı pek sevmem ama bu kadar yorumu görünce dayanamayıp baktım ismail yk yla düeti gerçekten çok güzel olmuş bu siteyi yapanı tebrik ederim:)

  7. MUSTAFA diyor ki:

    HASTASIYIM EBRU YAŞARIN

  8. sumus diyor ki:

    EBRU YAŞAR VE İSMAİL YK DÜETİ DİNLE ben dinledim sende dinle

  9. corumlu diyor ki:

    ebru yaşasın ismail ölsün şaka şaka çok güzel olmuş düeti

  10. mehmet akif diyor ki:

    gerçekten albüm tam anlamıyla mükemmel düeti de çok beğendim ebru yaşarın yanına kim olsa yakışır zaten ismail yk nın da yüreğine sağlık her kelimesinde 100 lerce duygu var harikasınıs

  11. tugce diyor ki:

    ya süper sarkı seviyorum seni adlı şarkı ebrunun zaten sesi harika o ses başka kimsede yok valla ben bu sarkıyı tüm gercekten sevenlere armağan ediyorum heeeeeee sakin sevdiğiniz insana seni seviyorum demekten korkmayın seviyosanız hemen söyleyin gec olmadan

  12. sevila diyor ki:

    ayyyyyşarkılarrr sürerr hele (YALAN) şarkısıı varyaa nerdeyse iki gündürr 500 kere dinlemişimdir abartısısz akşama kadar dinliommm süperr olmuşşş süüpppeeerrrrrr

  13. teslime diyor ki:

    cokkkk guzel olmş ikisininde agızlarına saglık cok guzel olmş hakaten ebru yasarı cok sevyorm zaten ismail yk desen yne olee allah emeklerını boşa cıkarmasın ne dim eger ve seni sevyorum cok gzel tabiki dgerlerıde ama encok onlar:

  14. vahap diyor ki:

    ismail yk. kesinlikle doğru kişiyi şeçmiş…ebru yaşar doru kişiyi bulmuş tek başına olmazmış zaten ilk parça 10 numaraa

  15. glsm diyor ki:

    çk beğendim…çkkkk

  16. gıcık hülya diyor ki:

    kıss bu kadın çok güsbu albümde fena olmamış tebriklerr ebruu

Bir Cevap Yazın

