ismail yk 2008 bas gaza albümünü online dinle

ismail yk 2008 bas gaza albümünü dinle

ismail yk 2008 bas gaza albümünü dinle

işte ismail yk işte bas gaza

Albümdeki parçalar

1. Bas Gaza
Söz & Müzik: İsmail YK
2. Yar Gitme
Söz & Müzik: İsmail YK
3. Bir Numara
Söz & Müzik: İsmail YK
4. Gidersen
Söz & Müzik: İsmail YK
5. Söndür
Söz & Müzik: Mustafa Şimşek, İsmail YK
6. Düğünün Varmış
Söz & Müzik: İsmail YK, Hasan Yurtseven
7. Çatlak Zilli
Söz & Müzik: İsmail YK
8. Canım Acıyor
Söz & Müzik: İsmail YK
9. Bir Dudak Ver
Söz & Müzik: İsmail YK
10. Aç Telefonu
Söz & Müzik: İsmail YK
11. Ah Benim Olsan
Söz & Müzik: İsmail YK
12. Seni Ben Kimseye Vermem
Söz & Müzik: İsmail YK, Hasan Yurtseven
13. Çok Tatlısın
Söz & Müzik: İsmail YK, Hasan Yurtseven
14. Çalkala
Söz & Müzik: İsmail YK
15. Albümün Özeti

albümü dinlemek için

ismail yk 2008 bas gaza albümünü online dinle için 4 cevap

  1. arogcu diyor ki:

    ismailllllll isoooo😀
    Album Ozetleri Allah Belani Versin (Version 2) Allah Belani Versin Benim Yarim Ondan Ayrilmis Bomba Bomba (2 Bomba Bomba Bu Sarkinin Sozleri Yok Ceviz Cicilerini Citi Piti Deli Olurum Doktur Eskisi Gibi Gicik Sey (Amman) Git Hadi Git Hap Gibi Icerim Istemiyorum Seni Isterim Seni Kit Kit Of Ne Parca Bu Oley Otobus Patlat Gitsin Sappur Suppur (v2) Sappur Supur Sekerim Tikla Ufle Geceler Nerdesin Seviyorum Son Defa Key: İsmail, ismail

  2. goracı diyor ki:

    yav ismail ebru yaşarla düetini indirdim ve dinledim süper olmuş tebrik ederim başarılarının devamını dilerim saygılar sunarım

  3. ecemsu diyor ki:

    ismail seni çok seviyorum bas gaza aşkıım bas gazaaa

  4. ayça diyor ki:

    özellikle ismail yk nın yar gitme şarkısını dinleyin süper

Bir Cevap Yazın

