Grup Yorum 2008 Başeğmeden albümünü online dinle

Grup Yorum 2008 Başeğmeden albümünü online dinle

Grup Yorum 2008 Başeğmeden albümünü online dinle


AlbümdekiEserler

1.UzatınEllerinizi
Söz&Müzik:GrupYorum
2.Başeğmeden
Söz&Müzik:GrupYorum
3.SenOlacağız
Söz&Müzik:GrupYorum
4.BizSevdik
Söz:İbrahimKaraca,GrupYorumMüzik:GrupYorum
5.Abir’eAğıt
Söz&Müzik:GrupYorum
6.DefolAmerika
Söz&Müzik:GrupYorum
7.SevdanızaAntOlsun
Söz&Müzik:GrupYorum
8.Çocuklarımıza
Söz:AzizNesinMüzik:GrupYorum
9.AnamızBirdir
Söz:EnverGökçeMüzik:GrupYorum
10.GüleSevdalı
Söz&Müzik:GrupYorum
11.Fırat
Söz&Müzik:GrupYorum
12.DedilerveDedimKi
Söz:ÜmitİlterMüzik:GrupYorum
13.GecekonduileGökdelen
Söz&Müzik:GrupYorum
14.HastaSiempre
Söz&Müzik:CarlosPuebla
15.SorBeni
Söz:İbrahimKaraca,GrupYorumMüzik:GrupYorum

Albüm Dinlemek için
albüm hazırlık aşamasında en kısa zamanda eklenecektir

Bir Cevap Yazın

