Demet Akalın 2008 Dans Et albümünü online dinle

Demet Akalın 2008 Dans Et  albümünü online dinle

Demet Akalın 2008 Dans Et albümünü online dinle


Albümdeki Eserler

1. Dans Et
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak
2. Mucize
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak
3. Bebek
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak
4. Gururum
Söz & Müzik: EmirkanDüzenleme: Erhan Bayrak
5. Çekilmiyor
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak
6. Selam Söyle
Söz: Ülkü AkerMüzik & Düzenleme: Enrico Macias
7. Geç Kalmadın Mı?
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak
8. Aldatıldım
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Sinan Akçıl
9. Gölge Etme
Söz: Sezen AksuMüzik: Hürşid YenigünDüzenleme: Sinan Akçıl
10. Bulamadım
Söz & Müzik: Cengiz ImrenDüzenleme: Erhan Bayrak
11. Kına Yak
Söz & Müzik & Düzenleme: Arzu Alsan
12. Mucize / Seat Ateşli (Remix)
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak
13. Dans Et / Kıvanch K. (Remix)
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak
14. Iki Kelime
Söz & Müzik: Ersay ÜnerDüzenleme: Erhan Bayrak

Demet Akalın 2008 Dans Et albümünü online dinle için 2 cevap

  1. cemre diyor ki:

    demet abla albüm süper dans et,gururum,muzice,bebek bu şarkıların daha güzel çok tatlısın her zaman başarılarının devamını dilerim seni çok seviyorum öptüm mjx

  2. cemre diyor ki:

    demet abla albüm süper dans et,gururum,muzice,bebek bu şarkıların daha güzel çok tatlısın her zaman başarılarının devamını dilerim seni çok seviyorum öptüm mjx

Bir Cevap Yazın

