ibrahim tatlıses 1991 vur gitsin beni albümünü online dinle

ibrahim tatlıses 1991 vur gitsin beni albümünü online dinle

ibrahim tatlıses 1991 vur gitsin beni albümünü online dinle


ibrahim tatlısesin sesinden kayahanın yemin ettim parçasını hiç dinlemişmiydiniz. hani vardı ya “seni versin ellere eni vursunlar sana sevdanın yolları bana kurşunlar… ”

Albüm İçeriği

01 – Kursuna Gerek Yok
02 – Arabesk
03 – Yemin Ettim
04 – Özlüyorum
05 – Vur Gitsin Beni
06 – Mavi Yelek
07 – Vay Bana Vaylar Bana
08 – Tükendi Nakti Ömrüm
09 – Siverek Asmasıyam
10 – Kuma
11 – Çilli Kız

Albümü dinlemek için

Bir Cevap Yazın

