Güçlü Soydemir 2008 ilahiler 2 Tövbe albümünü online dinle

Güçlü Soydemir 2008 ilahiler 2 Tövbe albümünü online dinle

Güçlü Soydemir 2008 ilahiler 2 Tövbe albümünü online dinle

Güçlü soydemirin güçlü sesiyle ilahiler “eyyüp sultan” ilahisi özellikle çok tuttu “muhammedin düğünü var cennette” “gidemedim” “şehitler ölmez” ilahileride gerçekten ilgi çeken ilahileri oldu

albüm içeriği

01. Eyüp Sultan
02. Olmuşum Dünyaya Hayran
03. Gidemedim
04. Tövbe (Şiir)
05. Sevdim Seni Mabuduna
06. Cennette
07. Sevdim Seni (Şiir)
08. Düşüneyim
09. Dünya Bizim Değil
10. Şehitler Ölmez
11. Gidemedim (Versiyon)

Albümü dinlemek için

Güçlü Soydemir 2008 ilahiler 2 Tövbe albümünü online dinle için 1 cevap

  1. yağmur diyor ki:

    gerçekten çok güzel bir albüm olmuş tebrikler

Bir Cevap Yazın

