ibrahim erkal 2008 aranağme albümünü dinle

ibrahim erkal 2008 aranağme albümünü dinle

ibrahim erkal 2008 aranağme albümünü dinle

Albümdeki Şarkılar

Sana Değer
Söz & Beste: İbrahim Erkal
Karalda Ben Sultanda
Söz & Beste: İbrahim Erkal
Sen Bana Lazımsın
Söz & Beste: İbrahim Erkal
Seni Veren Allaha Kurban Olurum
Söz & Beste: İbrahim Erkal
Tutmayın Beni
Söz & Beste: İbrahim Erkal
Kurtuldum
Söz: M. Fethullah Gülen Beste: İbrahim Erkal
Var Gün Dostları
Söz & Beste: İbrahim Erkal
Seni Aradım (Şiir)
Söz & Beste: İbrahim Erkal
Nenni Nenni
Söz & Beste: Anonim
Çıkrık Benim

Albüm dinlemek için

ibrahim erkal 2008 aranağme albümünü dinle için 2 cevap

  1. nurrrr diyor ki:

    albüm süperrr özellikle çıkrık benim harikaa hemşerim her zamanki gibi süpersin dadaş kızı nurrr🙂

  2. nurrrr diyor ki:

    albüm süperrr özellikle çıkrık benim harikaa hemşerim her zamanki gibi süpersin dadaş kızı nurrr🙂

Bir Cevap Yazın

