Kıraç Toprağın Türküleri 2008 albümünü online dinle

Kıraç Toprağın Türküleri 2008 albümü online dinle

Kıraç Toprağın Türküleri 2008 albümü online dinle

kıraç uzun zaman süren sessizliğini bozuyor ve yeni albümüyle sevenleriyle buluşuyor

01. Keklik
02. Talihim Yok Bahtım Kara
03. Cemalim
04. Seyrime Gel
05. Eşeği Saldım Çayıra
06. Şarköy Türküsü
07. Çayır Çimen Geze Geze
08. Kara Yılan
09. Makaram Sarı Bağlar
10. Karahisar
11. Yayla Yolları
12. Yolcu
13. Derik

albümü dinlemek için

Kıraç Toprağın Türküleri 2008 albümünü online dinle için 6 cevap

  1. ebru yaşar diyor ki:

    kıraçın orjinal albümü bu öncek şarkıları var sanki hiç düzenleme yapılmamamışmıdır ki kıraç ı çok seviyorum severek dinliyoruz😀

  2. ebru yaşar diyor ki:

    kıraçın orjinal albümü bu öncek şarkıları var sanki hiç düzenleme yapılmamamışmıdır ki kıraç ı çok seviyorum severek dinliyoruz😀

  3. rana yılmaz diyor ki:

    evet sanki eski şarkılardan derleme gibi ama ne olursa olsu güzel

  4. rana yılmaz diyor ki:

    evet sanki eski şarkılardan derleme gibi ama ne olursa olsu güzel

  5. demet gültekin diyor ki:

    kırac içimdeki durgun,sakın,askı,göz yaslarımı ortaya cıkaran sarkılarıyla içime gırıyo saol kırac ıyıkı varsın senı cok severek dınlıyorum talıhım yok bahtım kara sarkın da bana gelsın

  6. demet gültekin diyor ki:

    kırac içimdeki durgun,sakın,askı,göz yaslarımı ortaya cıkaran sarkılarıyla içime gırıyo saol kırac ıyıkı varsın senı cok severek dınlıyorum talıhım yok bahtım kara sarkın da bana gelsın

Bir Cevap Yazın

