Ankaralı Turgut 2008 Beni Görmek İçin Gelme albümünü online dinle

Ankaralı Turgut  2008 Beni Görmek İçin Gelme albümünü online dinle

Ankaralı Turgut 2008 Beni Görmek İçin Gelme albümünü online dinle


ankaralı turgutun son albümünü şimdi dinleyebilirsiniz flash tv deki programıyla hayranlarıyla buluşan ankaralı turgutun son albümü sizlerle

Albümdeki Eserler

1. Yazı Bir Dert Kışı Bir Dert
Söz & Müzik: Süleyman Kotan
2. Kara Kız
Söz & Müzik: Süleyman Kotan
3. Bıktım Bu Dünyada
Söz & Müzik: Dursun Uçar
4. Köprüden Geçti Gelin
Söz & Müzik: Anonim
5. Çorum ile Sungurlu’nun Arası
Söz & Müzik: Anonim
6. Beni Görmek İçin Gelme
Söz & Müzik: İlhan Eray
7. Yeminin Mi Var
Söz & Müzik: Ankaralı Turgut
8. Barak (Dumana)
Söz & Müzik: Anonim
9. Bugün Ayın Işığı
Söz & Müzik: Anonim
10. Cezayir
Söz & Müzik: Anonim

Ankaralı Turgut Albümünü Dinlemek için

Ankaralı Turgut 2008 Beni Görmek İçin Gelme albümünü online dinle için 4 cevap

  1. süleyman diyor ki:

    helal olsun turgut abi sen bitanesin sende olmasannnnnnnnnn

  2. süleyman diyor ki:

    helal olsun turgut abi sen bitanesin sende olmasannnnnnnnnn

  3. ama ne ses var adamda ya helal olsun abimeeee

  4. ama ne ses var adamda ya helal olsun abimeeee

Bir Cevap Yazın

